Ponad 92-procentowy udział Google w rynku globalnym świadczy o tym, że to najbardziej popularna wyszukiwarka. Dlatego też wielu przedsiębiorców podczas prowadzenia działań marketingowych w internecie skupia się na pozycjonowaniu swojej strony w Google. Istnieją specjalistyczne, internetowe kursy Google, które uczą promocji firm online. Są również darmowe, czego przykładem jest Google – Internetowe Rewolucje. Czy warto wziąć w nich udział?
Czego dotyczy kurs „Google Internetowe Rewolucje”?
W sieci możesz znaleźć wiele kursów sygnowanych logo Google. Wśród nich jest również darmowe szkolenie prowadzone w trybie online, adresowane właściwie do każdego. To kurs Google Internetowe Rewolucje, którego celem jest przybliżenie uczestnikom podstawowych informacji dotyczących marketingu i zarządzania firmą w sieci.
Dla kogo taki kurs Google?
Kurs jest dla każdego, choć z trybu prowadzenia kolejnych lekcji wynika, że został stworzony z myślą o początkujących przedsiębiorcach, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z działalnością online.
Jak wziąć udział w kursie Google?
Zapisanie się na kurs Google jest proste. Wystarczy się zalogować na stronie szkolenia i wybrać plan. Kurs trwa tyle, ile chce uczestnik. Nie jest powiedziane, że musisz go ukończyć w założonych 40 godzinach, ponieważ jego twórcy zdają sobie sprawę z tego, że każdy ma indywidualne tempo pracy.
Certyfikat Google Internetowe Rewolucje
Bardzo ważną informacją związaną z kursem Google online jest to, że po zaliczeniu wszystkich modułów i testów możesz przystąpić do egzaminu, który daje Ci możliwość otrzymania certyfikatu akredytowanego przez IAB. Google pozwala na wielokrotne przystępowanie do testu.
Darmowy kurs Google – czy warto wziąć w nim udział?
Kilkadziesiąt lekcji, ważne zagadnienia dotyczące marketingu online i nie tylko, przekazywane w przystępny sposób, wraz z przykładami, które o wiele łatwiej przemawiają do wyobraźni uczestnika – to wszystko sprawia, że kurs marketingu internetowego Google jest godny uwagi.
Filmiki instruktażowe z dołączonymi transkrypcjami podzielono na odrębne lekcje. Po zakończeniu każdej z nich uczestnik rozwiązuje test, który weryfikuje wiedzę, jaką zgromadził na danym etapie. Google Internetowe Rewolucje porusza zagadnienia dotyczące pozycjonowania w wyszukiwarce Google, reklamy, ale i mediów społecznościowych, sprzedaży online czy rynku globalnego.
W kwestii tego, czy warto wziąć udział w kursie Google Internetowe Rewolucje, opinie uczestników szkolenia są pozytywne. Bezpłatne, łatwo dostępne szkolenie, które nie narzuca częstotliwości brania udziału w lekcjach i kończy się uzyskaniem certyfikatu, jest z pewnością dobrym rozwiązaniem dla zgromadzenia wiedzy dotyczącej marketingu internetowego.